12.10.09

Guzel bir gune merhaba





Pazartesi ekimin 12'si hava mis gibi. Soguk degil ama sicakta degil tam benim havam : )
Bebisimde iyi Allaha sukur, doktor hanim haftaya saliya kadar hic bisey yapmayacaksiniz cok dikkat edeceksiniz dusuk tehlikeniz var dedigi gunden itibaren endiseliydim biraz ama ilaclarimi aliyorum dikkat ediyorum. Ve sonundan dusundum hersey Allahin izniyle oluyor eger hayirliysa insallah bebisim var olmaya devam edecek ve biz gidince kalp atislarini dinleyecegiz haftaya : )
Yavas yavas yemek yapiyorum yemek yapmaktanda cok zevk aliyorum. Bir haftayi atlatayim hayirlisiyla bol bol resim cekip paylasacagim sizlerle.

Bu ara sabah gazete okurken rastladim NASA ay í bombalamis su bulmak icin.. Rahat birakmadilar gitti : ) birakin ayimiz dursun oldugu gibi degilmi ama : ) Ilginc bu arastirmacilar cok ilginc!

Birde eski resimleri yukledim bilgisayara. Doktor bisey yapmayacaksin dediya, sIkIlIyorum biraz iste oturdugum yerden biseyler yapmaya calisiyorum : )
Simdi yukarda gordugunuz resimler biz Hollandada donmeden once ilkbaharda gittigimiz hayvanat bahcesinden. Ismi Amersfoort Dierenpark.

Ev olan resim varya iste orada maymun evini goruyosunuz, tabii ben resim cekmek isteyince o otuz kirk tane maymun evin icine saklandilar : (
: )
Ama bitanesini yakaladim : )
Birde ayicik var cok tatli uyuyor, arada cam oldugu icin resim bulanik cikmis.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder