2.12.09

Bebisim buyuyor


13 haftalik oldu bebisim, dune kadar pek anlamamistim hamile oldugumu ben. Belirtiler yoktu sonra karnimda cikmamisti. Gerci anneminde oyleydi, ic karnimiz buyukmus ondan dediler. Dogum uzmanina gitcez haftaya ozaman onada detayli sorcam merak ettim : )
Iste dun boyle hafif cikmis gorunce karnimi aa dedim hakkaten var buyuyo : ))) Sanki ozamana kadar yokmus : )))
Bebisimize isim bakiyoruz, yatak odasi bakiyoruz, her disari ciktigimizda ona baktigimiz biseyler oluyo muhakkak : ))) Insan cocuk bekleyince kendini unuturmus. Hakkaten hep ona onun icin biseyler bakiyorum. Zevkle mutluluk veriyo acayip! Onu daha simdiden cok seviyoruz. Allah isteyen herkese nasip etsin, ve guzel bir omur nasip etsin insallah!
Bebisim sen ilk dogdugunda biraz zorlanacagim gibi geliyor, bazi kisiler var etrafta herseyi ben biliyorum tipler iste onlari ilk basta uzak tutmam gerekecekki beni demotive etmesinler. Neyse onlari konusmaya degmez. Dusunmeye dahi degmez. Hatta boyle kisilere ha tamam diyeceksin gececeksin veyahut hic bir reaksiyon vermeyeceksin, konussunlar :)) Bu daha etkileyici olur gibime geliyor : )))
Sonra cinsiyet yavas yavas belli oluyomus, hem istiyorum supriz olsun. Hemde merak ediyorum. Ne yapsam bilmiyorum. Ufak tefek biseyler aliyorum ama sari, yesil, bej, turuncu renklerde her ikisinede gidebilecek. Bebisim saglikli olsun yeter, onemli olan o.

Beni cok mutlu eden bir resim ekledim, cocuklugumda Sakaryada ninemlerin orada tarlada aralarinda kostugum cicekler => gelincik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder