30.4.10

Iyi haftasonlari!



Bu sabah malum dogum artik sonlara dogru yaklasinca yine erken kalkmis olduk, ama sukur uyuyoruz guzel. Bu ara 35ci haftamiza giriyoruz, heyecan basiyo : )
Gerci uyku yeterli geliyo, sadece sagim solumda yatmaktan iki tarafimin agridigini biraz hissettigin an kalkiyorum iste. Guzelde oluyo penceremden sabahin sakinligine bakip sokaklardaki kahvemi yudumluyorum. Birde tabiiki blogcu arkadaslar neler yapmis diye bi gezintiye cikiyorum : ) Yeni tarifler gordum yine bisuru : ) Dun Hulya arkadasin ispanakli boregini yaptim esim borekcininkinden cok daha guzel dedi. Tesekkurler Hulyacim! : )
Sonra eski resimlere bakiyodum az oncede asagidaki resime rastladim. Bu benim 2006da goz ameliyati icin gittim bakirkoyde cekindigim resim.
5 sene olmus vaycanina, ne cabuk geciyor zaman..
Ama iyikide olmusum ameliyati, 7/8 sene gozluklerle lenslerle cok ugrastim. Gozlukler iyice yer etti burnumun kenarli iz iz, sonra lenslerle yuzersin kaybedersin, kasinti yapar, toz kacar yine kasinti kizariklik yapar. Sukur simdi hic bir sikayetim yok : ) Gercekten tavsiye ederim arkadaslar. Yalniz ilk once butun kontrollerini muhakkak olsun yaptirmak isteyenler, oyle karar versinler. Hani olurda sonra yuzde yuz duzelmeyecek bir durum ortaya cikarsa diye.. Herseyi sorun ogrenin. Bendende bilgi almak isterseniz yazin bende cevaplamaya calisirim.
Herkese iyi haftasonlari ben bi kahve daha aliyorum : )
hoscakalin,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder