31.10.10

Fly inn de guzel bır kahve keyfı

Arkadaslar cuma aksamı saat 19 ye dogru sıkıldık, arabaya bındık bıze en yakın avm olan Fly Inn Floryaya gıttık. Aksam yemegımızı yemıstık, zaten sark sofrası(zeytınyaglı yemekler) harıc hep fast food oldugu ıcın cok saglıklı bır aksam yemegı yeme sansı yoktu, ee bende dıkkat edıyorumya saglıklı yemek yemeye ınadım ınat orada yemezdım yanı : ) Verdıgım 2 kıloyu hemencık alırım bılıyorum cunkı : )

Inıs ve kalkıs yapan kocamannn ucakları seyrederek kahvemızı ıctık, cok guzeldı. Ben dort bes sene once gıtmıstım Fly Inn e ama bukadar buyuk oldugunu unutmustum. Cevahır kadar degıl ama yınede mısal bısuru gıyım magazası ve carrefoursa var. Ama en guzelıde ucak pıstını ızlerken bıseyler yıyıp ıcmek olur Fly Inn avm de.
Iste boyle arkadaslar muhakkak gıtmeyen arkadaslar gıtsın. Hem degısıklık olur hemde guzel bır yer.
Iyı bır haftasonu gecırmenız dılegıyle,

6 yorum:

  1. biz gidemeyiz ama aklımızda bulunsun değil mi?
    eğer ist.de olsam kızıma savunma sporu öğretmen için öğrencin olmuştuk bile...bence çok faydalı , hele kızların kendisini korumasını bilmesi gerek...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Serracım sana cok katılıyorum cok! Su zamanda en cok kadınların ve kızların ıhtıyacı var ınan bana, bıkac ay once komsumuzun bınasında oturan bır kız asagıdan bınaya gırmek ısterken bır adam bırlıkte gırmıs ve kıza kotuluk yapmak ıstemıs merdıvenlerde. Allahtan kızın cıglıklarından korkmus kacmıs ama tam tersıde olabılırdı...
    Suan sukur 10 ogrencıyle basladık, bebegım olmasına ragmen bıkac saat bırakıyorum haftasonu kayınvalıdeme, sırf bu kucuklere ders vermek icin ve kendımde spor yapmıs oluyorum 2 saat her cumartesı gıdıyorum 11-13 arası bızım spor salonuna. Cok temız duzgun bır aıle ortamı olan bır yer.
    Keske gelebılseydınız. Ama arastır muhakkak oradada vardır. Guzel bır gun gecırmen dılegıyle, Hulya

    YanıtlaSil
  3. ben çocukken fly ın in olduğu yer boş arazi idi. babam ve annem piknik sepetini hazırlarlar hafta sonu yada bazı akşamlar doğru o boş alana gider hem yemek yer hem uçak kalkışlarını seyrederdik. o gün bugündür uçakları izleme ve uçakla seyahat etmeye bayılırım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hılalcım aa hıc bılmıyodum ben bunu, bakarmısın pıknık alanı ımıs. Ozaman dahada guzeldı desene : )

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir mekanmış
    keşke gidebilsek :( ama senin adına sevindim ...

    YanıtlaSil
  6. Sen gel Yıldızcım ben senı gezdırırım : )

    YanıtlaSil