25.2.11

Saçlarımız nezaman çıkacak : ))

Arkadaşlar 2 hafta önce Talya hanıma : ) yaptığım pirinç unlu muhallebi. Eklemek ancak kısmet oldu. Hem iş hem ev açıkcası bayağı yoğun oluyo. Üstündeki pötürcükler ne diye soracak olursanız anlatayım efem :) ben şimdi kepçede yemek artığı bırakmayı sevmediğim için sıyırır bir kaşık yardıımıyla herzaman paylaştırırım tabakların üstüne bir alışkanlıkmı oldu artık bilemiyorum : ) Tarifine gelecek olursak şöyle:
1,5 kepçe pirinç unu 1 kaşık şeker ve göz kararı süt koyuyorum. Karıştırırken baktınız kıvamı çok katı oluyor biraz daha süt ekleyebilirisniz. Orta ateşte ben sürekli karıştırarak 2-3 dak.da yapıyorum. 2 günde bir muhakkak yapar günde bi kez yediririm aşkıma.
Gelelim saçlarmıza, fotoyu ekleyeceğim fakat kablomuz bozuk şuan ekleyemiyoruz. Yan tarafta profildede gördüğünüz gibi arkadaşlar bizim ufaklık şuan 8,5 aylık ama saçları pek yok..Merak ediyorum acaba ne zaman çıkar şöyle toka takacak kıvama gelir : )
Normalmi acaba bukadar geç çıkması yoksa banamı öyle geliyo. Hmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder