30.3.10

Alice in Wonderland a muhakkak cocuklarla gidin arkadaslar!

Alice harikalar diyarindaya gittik gectigimiz haftasonu, cocukken cizgi filminde izledigim gibiydi : ) Okadar guzeldiki! Bir iki saat kendimi degisik degisik diyarlarda buldum, bitsin istemedim arkadaslar.. Tekrardan cocuk gibi hissettim desem dogrudur : )
Cocuklu aileler cogunluktaydi, hepsi sessiz pur dikkat izliyodular bi ara baktim etrafa : ) Cok hosuma gitti afacanlarin kendini filmin icinde bulmasi : )
Bu ara film 3 boyutluya sanki sana dokunuyomus gibi oluyoya bayildim buna ben!

Internettende su resimi buldum paskalya masasi diye hazirlanmis, yalniz Alice in Wonderland deki yemek masasindan farki yok, hemen hemen filmdekide boyleydi:

2 yorum:

  1. canım eşime dedim kızımı götür diye sağolsun götürdü oda kızımın eve geldiğindeki heyecanını anlatamam önceden kitabınıda okumuştum ona hemen başladı anlatmaya
    çocukları olanlar mutlaka götürmeli sevgiler
    bir kaç gündür çok yogundum ziyaret edemedim sayfanı kusura bakma arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi yapmissin Sevilcim! Ne mutlu olmustur yavrumya insallah daha cok bu tarzda filmler cikartirlar. Simdi geliyorum sayfana bakalim neler yapmissin : )

    YanıtlaSil