19.3.10

Ikeadan yenilikler

Ben bu camasirasmaliklari tam olarak nasil kullanabilirim cikartamadim ama cok hos duruyolar degilmi?
Bu uzanma koltuklarindan rengarenk cikarmislar ben bayildim desenlerine, keske evde biraz daha yerim olsaydi : ))
Yine boyle rengarenk yeni vazolar gelmis Ikeaya, pembeyi cok sevdim ben. Tam bahar rengi.

Sandalyelerde cok hos degilmi?
Son olarakta begendim bu yukardaki raf, siyah ve beyaz renklerde vardi. Ben bebis odasini pembe yaptigim icin, beyaz rafi cok uyumlu buldum. Cok almaniz gerek bisey yoksa dahi, Ikeada sirf fikir edinmek icin dolasmak bakinmak icin gezmesi cok guzel : )

5 yorum:

  1. Sandelyeye ve çamaşırlığı bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Benim eskiden böyle bir çamaşırlığım vardı,genelde çorap ve iç çamaşırı asıyordum.Paylaşıma teşekkürler..Sevgilerrrr....

    YanıtlaSil
  3. Bende camasirliga bayildim Esracim, acayip seyler cikiyo artik. Ikeada dolasmaktan hakkaten cok zevk aliyorum : )
    Bursali arkadasim yorumun icin tesekkurler, ama coraplari tek tek oraya asmakla ugrasamamki ben : ) Vallahi isten sonra yemek yapmaya zor vakit buluyorum camasirlarida buyuk camasir teline seriyorum, ben sus diye alsam olmazmi bunu : ))
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. çamaşırlık küçük parçalar için çok kullanışlı,
    ama sen bebeğin yatağının üzerine asıp,her mandala birşeyler asarak bir çeşit mobil elde edebilirsin...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hakkatenya olabilir bak guzel fikir, buna bakmam lazim. Buyuklugu nekadar ve pembe varmi : )

    YanıtlaSil