24.6.11

Kazanan arkadaşımız:

Arkadaşlar birkaç gün geçiktim çekilişi yapmakta kusura bakmayın, mağlum ev taşıyoruz. Şuan tam eve girmiş bulunuyoruz yalnız perdelerimiz eksik : )) Allahtan güneşlikler varda onlarla idare ediyoruz. Umarım perdelerde biran önce biter : ) Gelelim kazanan arkadaşımıza, güzelce arkadaşlarımızın ismini yazıp kağıtları bir kutucuğa koydum ve çıkan isim --> Mehpare01.

mehpare01 dediki:

slm izleyicinizim blogumda paylaşdım
http://mehpare01-ayparcasi.blogspot.com/2011/06/hulyann-dunyas-bir-hediye-cekiliside.html
mehpare01@gmail.com
mehpare ölmesek

Mehparecim adres bilgilerini lütfen bana email at canım.
Hadi bana kolay gelsin kutuları boşaltmaya devam edeyim bi otuz tanecik filan kaldı : (   : ))) ilk önce mutfak kutularıyla başlasam iyi olacak, herkese şimdiden iyi haftasonları! Hoşçakalın

3 yorum:

  1. Kendimi tebrik ediyorum yine kazanamadım :(

    http://pofudukbahar-kocakafali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.

    sevgiler kolay gelsin canım

    YanıtlaSil