8.3.12

Güzel bir gün olacak bugün : )

Toparladım şükür. Bugün perşembe günlerden ve biz İstanbulda güneşli güzelmi güzel bir güne uyandık valla çok mutlu oluyorum güneşi görünce. Biran önce gelse şu yaz değilmi  : )
Şimdi ilk önce nette işlerimi halledip arkadaşlar sizleri ziyaret gelecem. Bi bakayım güvenilir fotoğraf baskı sitesi varmıymış. Aslında ben Media Marktta yaptırırdım ama taşınınca çok uzağımda kaldı şimdi bir tek fotoğraf için bebekle okadar yol gidemem. Onun için bi araştırayım dedim bakalım neler var bikaç site var ama güvenilirmi. Onu bi araştıracağım sonra yazacağım ne buldum kime yaptırıyorum : )
Hadi güzel bir gün olsun herkes için sevgiler herkese

3 yorum:

  1. Canım,
    daha iyi olmana sevindim.
    Haklısın gelsin lütfen yazzz.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Bende çok sevindim ne söyleyeyim ufaklık varya o varken insan rahatsız olunca kötü oluyo, insanın gözünün içine bakıyo benimle oynasın diye yavrum : )
    Bugünde güzel güneşle uyandık inş. ısınacak artık. Çok soğuktu bu kış çok

    YanıtlaSil
  3. love everything! would you enjoy following each other? kisses

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil