26.12.12

Çizmeler botlar

Ayakkabı ve çizmeye bayılıyorum desem abartmış olmam : ) bikaç ay önce aldığım ve istediğim şöyle:

Bot

bunları çok beğeniyorum bir ay sonra doğum günüme isteyeceğim : )
Kışa girmeden aldığım ve severek giydiğim çizmelerim:

Müthiş rahatlar arkadaşlar. Topuklu giyesim gelmiyo artık. Sonra kışın kapri pantolonlarla veya kapri kotlarlada çok şık duruyo.
Fiyatını ve mağazayı merak eden arkadaşlar mesaj bırakabilirsiniz.

Bu ara bugün Istanbulda hava çok güzel 17 derece ve güneşli : )) Bizim küçük hanım uyansın parka getircem onu. Şimdilik bukadar ben kaçtım

4 yorum:

  1. slm =)
    yenı keşfettim blogunuzu ayrıca ikinci çizme de tam benlik
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Bal anne : ) ne güzel isim seçmişssin! 6 aydır severek giyiyorum ama canım varya ben 3 yıldır arıyodum tam istediğim gibi bulamadım diyede almamıştım öylede bi huyum var beğenmezsem kesinlikle almam. Şimdi bende blogunu ziyarete geliyorum Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. slm hülya....
    güzel yorumun için tşk ediyorum....
    sağlıklı günlerde giymen dileğiyle
    mutlu yıllar.....

    YanıtlaSil
  4. üstteki çok güzelmiş..bende bu aralar nasıl bişey alsam diye bakınıp duruyorum....az dolgu topuklu bi model alacağım herhalde..

    güzel günlerde giy canım.ikiside çok güzel.

    YanıtlaSil