29.4.11

Aldığım kitaplar

Talyacım 5 haziranda artık  yaşına basıyor bende Johnsons un 1 yaşından 2 yaşına kadar çocuğunuz kitabının tam zamanı olduğunu düşündüm görünce. İçinde tam olarak nelerle karşılaşacağımız, fiziksel, psikolojik yazıyo. Beslenmesinden tutunda eğer kardeşi varsa onu kıskanmasına kadar herşey çözümlerle birlikte detaylarıyla anlatılmış. Ben çok beğendim 1 veya 2 çocğu olanada tavsiye ederim. Adım adım bir rehber aslında bu kitap. Ama asıl rehber : ) Gezi Türkiye kitabı, konaklamadan tutunda restauran/lokanta, köy/şehirlerde gezilebilecek en güzel yerler var içinde. Bakalım kısmetse bu yaz bi yerlerden başlayacağız : )
Taşınmamızda gerekecek gibi ama ya öncesinde ya sonrasında bikaç günde olsa dinlenmek lazım dimi amaya..

2 yorum:

  1. çok güzel kitaplar almışsın faydalı olur umarım keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
  2. Neclacım daha şimdiden faydasını gördüm, öfke krizleri ile baş edebilme bölümündeyim, benim ufaklık yeni yeni yürümeye çalışıyo başaramayınca basıyodu çığlığı : )) ne yapmam gerektiğini okuyorum şimdi işede yarıyo : )

    YanıtlaSil