26.4.11

Kargom kayıp : ((

Mutlu olalım derneği için 23 nisanda hastanedeki çocuklara ulaşsın diye kızımla cicimicici bir paket hazırlamıştık. Masal kitapları boya defter oyuncak kendimizce bikaç aydır hazırlıyorduk. En son 16 nisan öğle yurtiçikargoyla yolladık. Dünde dernekten Özlem hanımla emailleştik,demesinmi ne yazıkki bize ulaşmadı diye. Normalde onlar direk email atardı. Sağolun diye bende bilirdimki ulaştı. Busefer ben yazayım dedim, utanırımda hani aldınızmı biz bir paket yollamıştık çocuklara diye sormak..İşte birde sorup böyle öğrenince çok üzüldüm. En çok üzüldüğümde eşimin taşınma telaşıyla toplarken evrakları takip nosu olan o yurtiçikargo kağıdını çöpe atmış olması. Yoksa hemen nerede olduğuna bakabilirlermiş..Sonra düşündümde, bisürü bilgi aldılar bendende, yollarken. Sadece karşı tarafın değil benimkinide aldılar acaba diyorum bi şekilde benim ismimle bakabilirlermi. En iyisi iş dönüşü bi sorayım ama nerdeyse 2 haftadır ulaşmadıysa artık biraz zor diye düşünüyorum. Arkadaşlar normalde yurtiçikargo 2-3 güne getiriyo dediler : (
Neyse artık sağlık olsun ama ben çocuklar 23 ünden olsa alsınlar istemiştim : (
Süslemelerimiz uğraşımız önemli değilde..İşte artık neyse sağlık olsun canım. Bakalım yarın ne diyecekler

5 yorum:

  1. yurt içi benide bir arkadaşımdan etti yanlız şunu söyliyim canım yurt içi isimle bakabiliyor...

    YanıtlaSil
  2. :((( çok üzüldüm inş. bir sonuca ulaşır. ama kağıt aratana kadar sana adından bilgisayara baksalar ya suç onların:(

    YanıtlaSil
  3. Aa gerçektenmi Yasemincim çok sağol, birazda akıbetini öğrenelim bakalım 2 haftadır nerelerdeymiş bizim paket. Vallahi Hatice sorma katılıyorum sana

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    dilerim sorun çözümlenir. Hem hediye alacak çocuklar mutlu olur. Hem de senin kuzucuğunun hazırlarken yaşadığı mutluluk boşa gitmiş olmaz.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Aynen canımya, inş bakalım

    YanıtlaSil