21.4.11

Şükür artık girebiliyorum bloguma

Neydi o öyle arkadaşlar. Bitmek bilmedi bu yasak..
Ben bugün gördüm açıldığını, şükür gerçektende kötü oluyomuş. Paylaşamadığım okadar çok şey varki. En son aklımda kalan blog dünyasından Nilgün arkadaşımızla kadınlar günü etkinliği idi. Güzel hediyemi aldım, teşekkürler tekrar Haticecim çok cici oldu patikler ve şal, eline yüreğine sağlık! Fotoların hepsi sevgili Nilgünde var, dur bi girip bakayım paylaşmışmı? Diğer arkadaşlarımız neler yapmışlar acaba merak ettim : ))

Sonra bana http://www.saglıklımutfak.net/ Hilal arkadaşımıza bıraktığım yorumdan dolayı hediye yollamışlar güzel bir yemek tarifi kitapcığı teşekkürler çok güzeldi!

OOoooo daha okadar çok şey olduki hangisini anlatsam aaa dur aklıma geldi muhakkak paylaşmalıyım! :  ) 23 Nisan dolayısıyla http://www.mutluolalim.com/ için bebişimle hediyeler hazırladık (hastanede yatan çocuklar için) ufak kırtasiye malzemeleri aldık, tokacıklar aldık ve çocuklara beş altı aydır biriktirip aldığımız masal kitaplarımızı yolladık. Çok güzeldi hazırlama aşaması, mutlu olalım derneğinin sayfasında gördükçe yapılan herşeyin yerini bulduğunu insan dahada mutlu oluyo doğrusu..
Arkadaşlar şimdilik bukadar. Benim ufaklık mııııı iiiiiiiiiiiiiiii eeeeeeeeeeee diye sesler çıkarmaya başladı, sıkıldım beni alın artık park yataktannnnn demek istiyo : ))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder