24.10.11

Yeni kurs dönemi başladı

Ve bende ilk defa kursa gitmeye karar verdim : )) Az önce aradım ve kocaman bir liste var seçebileceğim: osmanlı tarihi, makyaj, resim yapma, fotoğrafçılık, diksiyon, bale, gitar, türk sanat müziği ve daha bisürü aa dur unuttum ilgimi çeken biride bitki kursu idi nasıl bişey acaba sadece çiçek bakımı değildir herhalde. C.tesi günü 11_13 arası en uygun bana bu saatler, ufaklığıda babası baksın artık dimi ama : ) 17 ayı nerdeyse bitecek kızımın ve babasıyla oynamayı çok seviyo onun için onlar eğlenirler eminim : ) İnş. aslında babası Talya ortalığı ayağa kaldırınca beni telefonla ararsada hiç şaşırmam  : ))
Çocuklar içinde kurs var ama 3 yaş üstü o sebepten henüz bizim ufaklğı getiremiyorum, ama muhakkak istiyorum 3üne girdiğinde getirmeyi. Hem sosyal olarak gelişir hem kendi duyuları becerileri gelişir.

Şimdi buzluktaki barbunyalarımın donu çözülmüş sabah çıkarmıştım onu bir ocağa koyayım sonrada yanına pilav birde salata tamamdır akşam yemeği. Daha ne olsun dimi ama .

Bu ara OD kitabının tam olarak nasıl kitap olduğunu önceki gece İskender Palayı dinleyerek(Bilinmeyenler programında) öğrendim ve hayran kaldım. Bu kadar güzel bir Yunus Emre romanı olamaz. İlk fırsattada onu almayı düşünüyorum. Ben kaçtım daha sonra yemek fotolarını ve tarifinide paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder