27.10.11

Yorum olarak ekleyecektim altta yazan arkadaşlarıma ama google hata veriyo yorum yazarken

Arkadaşlar çok mutlu oluyorum böyle herkesi alakadar görünce gerçekten. Ne güzel arkadaşlarım varmış : )
Birde Tülin arkadaşım direk Van Valiliği yazıyosunuz üstüne başka bişey değil demişti.Bende öyle yaptım. Sonra tesadüf akşam tvde şunu dinledim, bir haber kanalında bir spiker diyoduki: Van depreminden önce bir arkadaşı gitmiş Van valisiyle görüşmeye herhalde muhabir, oda ona anlatmış: çok genç ve çok çalışkan vali elinden geleni yapıyolar diye bu beni çok mutlu etti. Anlatan spikerde çok samimiydi. Sizlerde duyup görüyosunuzdur tvde o yağmalanan yardımları, bizimkiler için benim içim daha rahat. Inşallah bütün yardımlar yerini bulur. Iyi akşamlar arkadaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder