29.12.11

Evlilik yüzüğündeki sırrı biliyor musunuz ?

İnternette dolaşırken arkaşlar şimdi sayfayı hatırlamıyorum ama neden evlilik yüzüğü serçe veya başparmağa takılmazda yüzük parmağına diye bir yazı okumuştum ve şaşırmıştım.
Evlilik yüzüğünü ilk defa eski mısır prensesi nefertiti takmış…
O yıllardaki tıbbın ne kadar ilerde olduğu ayrı bir tartışma konusu tabii ama yüzyıllar sonra anlaşılmışki direk kalbe giden tek damar evlilik yüzüğünü taktığımız parmaktadır..
Başka hiçbir parmağımızdan direk kalbe giden bir damar yokmuş.. Çok enteresan dimi ama ? : )

4 yorum:

  1. Çok ilginç bir sırmmış...Çok hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
  2. aa gerçekten çok ilginçç miş yaa işte kocaları çok sevelim diye tesir ediyomuş hahaha:)

    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. : )) çok sevelim diye reçelim : )

    hakikaten bende şaşırdım bayağı enteresan

    YanıtlaSil
  4. Biliyordum bunu cidden ne garip di mi çokda mantıklı :)

    YanıtlaSil