14.12.11

Hakkımdaki 7 gerçek : ))

Arkadaşımız benli : ) http://benlibegonya.blogspot.com/ beni mimlemiş ve hakkımdaki yedi gerçeği yazmamı ve yine 7 arkadaşı mimlemizi istemiş. Seve seve canım. Yalnız seninle çok ortak noktamız varmış senin gerçekleri okurken şaşırdım doğrusu.
Misal bende yemek yemeyi çokkkk ama çokkkk severim : )) Kış aylarında her sene 2/3 kilo alırım bu sebepten, daha çok evde olunca insan.. Hemde seviyorum yemeyi ya, mesela kestane insan 2 /3 tane yer bırakırmı, koca siniyi vereceksin önüme : ))) O derece yani : ))))
Yedirmeyide çok severim o ayrı, kekler, poğoçalar yapayım gelenim gidenim olsun ne güzel dimi ama.
Bu 1.
2. ise felaket duygusalım, misal ana haber bültenlerini dahi seyredemiyorum, ya mutfağa giderim yemekle meşkul olurum, yada eşim yoksa evde hiç açmam o saatte tvyi. Dün eşim geldiğinde açıktı ve yine kıyıdan köşeden duydum, biri 20 günlük bebeğini bırakmış bi arabanın tekerinin altına....İçim parçalanıyo ana haber bülteni izleyemiyorum, birde sürekli kazaları gösterirler filan Allah herkesi korusun herkesi sevdiklerinden ayırmısın çok zor şeyler....
3.El işlerini çok severim, çalışıyorum kızımda var ama fırsat buldukça, atkı bere örmeyi çok seviyorum, ya yakınlarıma yada bir yardım kuruluşuna bunu yapmaktan çok mutlu oluyorum. Şimdilik bere ve atkı örebiliyorum sadece : ) Ama geliştirmeyede çalışıyorum kendimi : )
4. Geliştirmek derken, meraklıyım, yeni şeyleri öğrenmeyi çok severim en son takıya merak saldım, ve keni takılarımı yapmaya başladım, bileklik, kolye ve küpe yapıyorum.
5. Açık sözlüyüm buda başımın bayağı ağrımasını sebep olmuştur zaman zaman, ama ne yapayım öyleyim.
6. Haksızlığa hiç tahammülüm yok, duramam hemen söyleyiveririm : ))
ve 7. ise kitaplarım olmadan asla, kitapsız yapamam, 2 haftada bir veya her hafta ya bi gazete, dergi alırım. Kitap ise ayda bir muhakkak alırım. Talyamdan fırsat buldukçada okurum, canım kızım olduktan sonra çok daha az fırsatı oluyo insanın bu bir gerçek. Yavrum ilgiye muhtaç ufacık daha ona herzaman öncelik veririm sonra ben babası gelince okurum misal . İşte böyle arkadaşlar, şimdi sıra sizde:

orgucantam.blogspot.com
kitapkurduyumben.blogspot.com
birdemliksohbet.blogspot.com
http://ebruozgun.blogspot.com/
http://birtutamkekik.blogspot.com/
annemineli.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder