6.2.12

Ofise iguan : )

Az önce eşim haber verdi, ofislerine iguan almışlar : ) Ben şok oldum, yahu bu kertenkeleye benzeyen bi tür hayvan değilmiydi diye geldi aklıma ilk sonra ee bu nasıl duracak orada? Isırmazmı ? Ne yer ne içer ? : )
Vsss diye devam eden bisürü soru. Sonra eşim demesinmi artık burada bizimle yaşayacak, delirmiş bunlar yahu dedim içimden : )) Sonra öğrendimki bu hayvan zararsız çokkkk sakinnn hareket eden yürüyen bi cins. Birtek marul yermiş, camekanın içinde yaşarmış.
Bakarmısınız fotoya, beni görüntüsü dahi korkuttu canımmm. Bu erkekleri anlamak zor ben anlayamıyorum genelde onu söyliym : ) Ki biz 11/12 senedir tanışıyoruzda düşünün : )



Bu ara photoface sayfasında dün fotolarla eğlenirken kendimide koydum bakın nasıl olmuş:



Sanki burnum böyle daha küçük çıkmışşşş : )))) yupppieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  : )

7 yorum:

  1. :) benim kuzenimde de vardı iguan :) kucağına bile alıyordu. o böceklerle besliyordu onu :) bende dokunmuştum elime almıştım gözüktüğü kadar kötü bir hayvan değil :)
    photoshop ta çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. büro için en sakin canlıyı bulmuşlar:)))

    photoshop çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Nesrincim kendimce bişeyle ryapmaya çalıştım işte. Bende şaşırdım açıkcası bu ıguanın bukadar soysal ayrıca sakin bir hayvan olmasına :)
    Valla Haticecim bencede çok sakin hemde elden ele gidiyomuş herkese : )

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. ne kadar yavaş ta olsa ürkütücü bir görüntüsü var bu hayvanın en son alacağım olurdu herhalde:))

    sende ne güzel çıkmışın öyle çiçekler içinde..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Reçelim vallahi bende düşünmüyorum şahsen aklımın ucundan geçmezdi : )

    YanıtlaSil
  7. ayyy ben korkarim valla:O
    o ne oyle :O erkekleri anlamak gercekten cok zor :P
    sevgiler canim!

    YanıtlaSil